Kort om igår, kort om idag.

19/10 - 20/10

Okej, igår efter skolan så var jag med Viktor, vi var hemma hos mig, han hjälpte mig att plugga, gullig kille. Mot kvällen gick vi ut och träffa Rodde, vi gick till gårn, var där en stund, sen drog vi hem till Rodde och gick ut med hans hund. Kort om dagen igår.

Idag så hade jag samdebatt i skolan, det var inte så farligt som jag trodde att det skulle bli, det var faktist ganska kul. Efter skolan så gick jag hem, Viktor var sjuk och ensam hemma så då gick jag till honom och tog hand om honom. Sen jobbade jag halv 6 och halv 8 skulle jag ha träning, men på våran träning kollade vi på en dancehall dokumentär. Vi ska sen ha prov i det. Typ det, nu ska jag sova, råka somna innan med datorn på, tänkte att nu när jag är vaken kan jag slänga in ett snabbt inlägg. Men godnatt nu!


Kommentera här:


♥ Vad heter du?


♥ Har du blogg?


♥ Vad har du på hjärtat baby?