Måndag 24/10

Hejsan svejsan! ♥

Det skumma är att jag la mig klockan 1 på natten men ändå lyckades gå upp ungefär klockan 6 på morgonen. Kom inte heller försent, var i tid till lektionen. Hatar verkligen att börja klockan 8 på måndagar, det är det värsta med tanke på att det är direkt efter helg också. Var riktigt jävla TPS (=trött på skolan) idag, var sjukt trött och höll på somna på massa lektioner.

Efter skolan idag så var jag med Viktor, Nando och Becca hemma hos mig. Äh, vi gjorde inget speciellt. Om 10 min ska jag ut, jag ska på bio. Visst, bio på en måndag låter konstigt, men Viktor bjöd mig. Vi ska åka med hans bror, Araz och två till, dom bjuder, väldigt snällt av dom. Jag ska nog börja göra mig i ordning så jag inte blir så seg som jag brukar vara. Vi får höras ikväll eller imorn, beroende på hur trött jag är när jag kommer hem. Puuuuuss!


Hinner inte lägga in dom nya bilderna från idag på datorn,
så ni får det hära fina collaget sålänge ^^


Kommentera här:


♥ Vad heter du?


♥ Har du blogg?


♥ Vad har du på hjärtat baby?