Städ-time

Hejsan! ♥

Idag slutade jag skoldagen 12.15. Efter skolan så åkte jag till centrum med Viktor och Nando. Jag skulle kolla hur mycket pengar jag hade på mitt kort och köpa en ny piercing. Sen så gick vi runt lite i centrum, träffade några saknade forellbarn. Vi fikade även på espresso house. Efter vi vart i centrum så var jag och Viktor hemma hos mig. Nu har han dragit och jag ska börja städa för morgondagen.

Imorn fyller Viktor år, bjuder hans killkompisar på middag hemma hos mig. JAG ska laga maten, önska mig lycka till, kan inte äns laga mat. Sen sover Viktor hos mig så får vi det mysigt för oss själva :) Nu ska jag faktist börja städa. Puss!

Jag kallar han homo sapien och han kallar mig homo erectus
Hahaha!

Rodde och Nando haha

<3

Bilderna är tagna från i onsdags


Kommentera här:


♥ Vad heter du?


♥ Har du blogg?


♥ Vad har du på hjärtat baby?