Viktors födelsedag 29/10

Igår så fyllde min älskling 17 år. Jag hade lagat tacos, gjort tårta och bakat cupcakes tillsammans med Nando och Rodde. Fick mycket hjälp av de så måste säga tack! Efter vi vart klar med allt så kom Matias, Jeisson och Anthony. Sist kom Viktor. Vi alla grattade honom när han kom in till köket, sen började alla vräka i sig mat.

Efter maten så tog jag med han till mitt rum, där gav jag han min present. Sen när vi gick tillbaka till köket så började killarna sjunga för honom, så himla sött. Fast det var ju min idé haha. Vi käkade tårta sen blev det film.
Sen drog alla vid 11, då var jag och Viktor med varandra.

Så var hans födelsedag som jag planerade åt honom. Han var lycklig, då blev jag också lycklig. Nu ska jag sova. Godnatt!
















































Kommentera här:


♥ Vad heter du?


♥ Har du blogg?


♥ Vad har du på hjärtat baby?