Gårdagen 29/9 & Dagens 30/9

Hejsan bloggen! ♥

Igår efter skolan så gick jag hem, började jobba halv 6 till 7 och sen hade jag träning halv 8 till 9. Vart as trött igår när jag kom hem, så sov ganska tidigt. Finns inte så mycket att berätta om gårdagen, för gjorde inget mer typ.

Idag så hade vi orienteringsdag, orienterade med Parri, Emma Isacsson, Alina och Mickis. Sen träffade vi några andra från klassen i skogen så sprang efter dom ^^ Efter orienteringen så fikade jag med Emma Bergendorff, snackade om allt möjligt, har saknat henne! Sen så åkte jag hem till Viktor och så har jag varit där tills typ nu. Nu är jag hemma, ska hitta nått mer att äta nu. Bloggar sen puss.


Tagen igår på träningen :) Alla som dansar i dancehall mellan klassen

Jag efter att jag hade orienterat klart, glad och halvdöd tjej


Kommentera här:


♥ Vad heter du?


♥ Har du blogg?


♥ Vad har du på hjärtat baby?