Lite om mig

Eftersom det nästan var ett år sen jag sist bloggade så tänkte jag bara slänga in lite fakta om mig själv, lite nytt och lite gammalt.

Jag heter Varissa, inte direkt svårt att gissa. Jag är 16 år, född 1995 den 19 januari, alltså är jag 17 år om 116 dagar ^^ Jag bor i Tyresö, med mamma och lillebrorsan. Pappa bor precis porten bredvid oss med sin tjej, min andra lillebrorsa och andra familjemedlemmar. Min syster som fyller 20 år imorn bor nere i Skåne, så henne ser jag inte mycket av, men vi snackar och ibland kommer hon upp till Stockholm och hälsar på, ska nångång åka ner till Skåne och hälsa på henne också.

På dagarna går jag i skolan, Tyresö Gymnasium hamnade jag i den här terminen, går programmet sambeteende tillsammans med min syssling Parri. På tisdagar och torsdagar dansar jag, jag slutade från gruppen i slutet av april, slutade även dansa också, men saknade dansen så började nyligen ta klasser igen, går dock inte i gruppen. På torsdagar och söndagar jobbar jag. Jag är en av gymnastik ledare för barnen, låter konstigt med tanke på att jag knappt är en gymnastiker, men kul att ha ett jobb, behöver pengar att spara till Thailand 2013. Helger och övriga kvällar sitter jag oftast och luffar på gårn eller så är jag ute och gör något busigt.

Vet inte riktigt vad det finns mer att berätta om. Just nu sitter jag och har ont i ryggen, kan bero på att jag satt o plugga i sängen med en puckelrygg. Nu ska jag städa mitt rum lite, och sen se vad jag ska ha på mig imorn och sen göra mig redo för läggdags. Bloggar ett sista inlägg sen innan jag går och lägger mig.



Kommentera här:


♥ Vad heter du?


♥ Har du blogg?


♥ Vad har du på hjärtat baby?