Måndag 26/9

Hello! ♥

Har inte varit hemma på hela dan så har inte kunnat bloggat. Efter skolan träffade jag Pompom i centrum, små pratade lite bara en kort stund, sen tog jag sällskap till ringen med Nadja. Då drog jag upp till Viktor, där var också Nando och Rodde. Jag och Viktor lagade mat, gick väl helt ok, bara att jag är sämst på matlagning, han också. Men det gick o äta. Jag har nästan varit där hela dagen, har försökt att plugga lite och så har jag varit med Viktor bara. På kvällen drog vi hem till Latifa, rökte vattenpipa med massa andra. Sen lite senare drog jag, Viktor och Rodde till gårn. Chillade där en stund och klockan 9 drog vi hemåt. Det var min dag.
Ciao.
Bilder från idag
Lilla jag i Viktors tröja med en sked i munnen
Det blev spagetti med köttfärssås
Jag och Viktor som står och kramar om mig
Min lilla bebis
Nando och Rodde, hahahah perfect picture


Kommentera här:


♥ Vad heter du?


♥ Har du blogg?


♥ Vad har du på hjärtat baby?