Svar på frågor som inte hunnits svara på

Anonym om Kändis festen hos Patricia:
Kan inte du berätta vem alla skulle likna?

Svar:
Jo det skulle jag faktist kunna göra, men gör det nångång när jag har tid då.



City om My Bloody Valentine:
Ska du vaccinera dig ?

Svar:
Ja jag antar det och hoppas få göra det oxå.



josefine om 5 November, dresscode:
vilken skola går du i?:)

Svar:
Centrumskolan (forellskolan)



josefine om 091105:
använder du löshår? om du inte har det så har du fett fint hår

Svar:
Haha tack så mycket :)
Men antar att jag inte har så fint hår eftersom jag använder löshår. Det är hårförlägning från thailand, det åker av av sig själv när jag borstar mitt hår. Det har redan åkt bort massor med hårstrån.



Kommentera här:


♥ Vad heter du?


♥ Har du blogg?


♥ Vad har du på hjärtat baby?